Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni oraz do złożenia reklamacji w ramach niezgodności z umową w ciągu 2 lat.
Klient to wg regulaminu konsument (osoba fizyczna) lub przedsiębiorca uprzywilejowany (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
W obydwu przypadkach należy odesłać towar i dołączyć do paczki krótką informację (wraz z podpisem) odnośnie przyczyny zwrotu (odstąpienie od umowy zawartej na odległość czy reklamacja) oraz podać dane osobowe, dane do przelewu.
Zwroty przyjmujemy tylko i wyłącznie wysyłkowo (najlepiej POCZTĄ, DPD lub INPOSTEM) pod adresem: Fol-simp Torbygospodarcze.pl Monika Janiec, ul. Mickiewicza 8, 05-840 Brwinów tel. 531 366 302
Towar zakupiony lub odebrany w sklepie stacjonarnym w Warszawie przy ulicy Grójeckiej 97 (paw 114 Hala Zieleniak) można ewentualnie zwrócić osobiście w tym samym miejscu.
Zdjęcia lub filmiki dokumentujące ewentualne wady/niezgodności należy przesłać mailem: sklep@torbygospodarcze.pl lub w sms/mms pod nr tel. 531366302
W przypadku odstąpienia od umowy, oprócz kwoty wcześniej wpłaconej za towar, zwracamy koszty najtańszej z oferowanych w momencie zakupu przesyłki "OD" nas (koszt ten mógł być wliczony w cenę produktu, jeśli była oferowana darmowa przesyłka). Klient odsyła towar na własny koszt.
W przypadku zaś pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy zarówno koszty przesyłki "od" jak i "do" nas lub odsyłamy nowy produkt (zwracamy wtedy tylko koszty przesyłki "do" nas).
W niektórych przypadkach możemy wysłać swojego kuriera po odbiór towaru na reklamację, ale tylko i wyłącznie po uprzedniej konsultacji (wymagamy wysłania do nas odpowiednich zdjęć lub filmów dokumentujących wady). W pozostałych przypadkach klient wysyła towar na własny koszt (po pozytywnym rozpatrzeniu koszt ten jest zwracany).
Przykładowy protokół zwrotu/reklamacji znajdziesz w mailu wysłanym ze sklepu po złożeniu zamówienia (załącznik).