
Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni jak również do złożenia reklamacji.
Klient to wg regulaminu konsument (osoba fizyczna) lub przedsiębiorca uprzywilejowany (osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
W obydwu przypadkach należy odesłać towar i dołączyć do paczki krótką informację (wraz z podpisem) odnośnie przyczyny zwrotu (odstąpienie od umowy zawartej na odległość czy reklamacja) oraz podać dane osobowe, dane do przelewu.
Zwroty przyjmujemy tylko i wyłącznie wysyłkowo (najlepiej POCZTĄ, DPD lub INPOSTEM) pod adresem: Fol-simp Monika Janiec, ul. Suwalska 6/47 03-252 Warszawa tel. 664019209.
Towar zakupiony lub odebrany w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie przy ulicy Grójeckiej 97 (paw 114 Hala Zieleniak) ewentualnie można zwrócić osobiście w tym samym miejscu.
Zdjęcia lub filmiki dokumentujące ewentualne wady/niezgodności należy przesłać mailem: sklep@torbygospodarcze.pl lub w sms/mms pod nr tel. 664019209
W przypadku odstąpienia od umowy oprócz kwoty wcześniej wpłaconej za towar zwracamy także koszty przesyłki "OD" nas (koszt ten mógł być wliczony w cenę produktu, jeśli była oferowana darmowa przesyłka). Oznacza to, że klient odsyła towar na własny koszt.
W przypadku zaś pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy zarówno koszty przesyłki "od" jak i "do" nas lub odsyłamy nowy produkt (zwracamy wtedy tylko koszty przesyłki "do" nas).
W niektórych przypadkach możemy wysłać swojego kuriera po odbiór towaru na reklamację, ale tylko i wyłącznie po uprzedniej konsultacji (wymagamy wysłania do nas odpowiednich zdjęć lub filmów dokumentujących wady). W pozostałych przypadkach klient wysyła towar na własny koszt (po pozytywnym rozpatrzeniu koszt ten jest zwracany).
Przykładowy protokół zwrotu/reklamacji znajdziesz w mailu wysłanym ze sklepu po złożeniu zamówienia (załącznik).