Regulamin sklepu Torbygospodarcze.pl

Regulamin sklepu Torbygospodarcze.pl.

Sklep internetowy pod adresem www.torbygospodarcze.pl, prowadzony jest przez firmę Fol-Simp Monika Janiec, ul. Suwalska 6/47 03-252 Warszawa, NIP: 524-227-43-30. Nr. Konta bankowego: Bank Millennium 28116022020000000198130075.

I. Postanowienia ogólne

  1. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny w sklepie internetowym, jak również pocztą elektroniczną na adres sklep@torbygospodarcze.pl. Przyjmujemy również zamówienia drogą telefoniczną pod numerem telefonu +48/664019209 w godzinach 10.00 – 17.00 w każdy dzień roboczy.
  2. Ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

II. Realizacja zamówienia

  1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wszelkich wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie zamówionego towaru.
  2. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.
  3. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kurierem UPS. Kupujący ponosi koszty dostawy.
  4. Warunki sprzedaży hurtowej z możliwością negocjacji cen i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z konsumentem.
  5. Płatność za towar można uiścić przy odbiorze wybierając odpowiednią opcję w formularzu zamówienia, zwykłym przelewem bankowym na konto oraz poprzez system płatności internetowych, które obsługuje firma Przelewy24.
  6. Towar zostaje wysłany w przeciągu 1- 3 dni roboczych liczony od chwili wpłynięcia kwoty na rachunek bądź przy wybraniu płatności przy odbiorze od chwili złożenia zamówienia. W skrajnych przypadkach termin ten może wydłużyć się do 5 dni roboczych o czym klient zostaje powiadomiony drogą mailową w przeciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia. Czas dostarczania przesyłki wynosi ok. 1-5 dni roboczych w przypadku wysyłki Pocztą oraz 1-2 dni roboczych w przypadku wysyłki kurierem. W przypadku przedłużenia terminu wysyłki z winy podmiotu odpowiadającego za dostarczenie towaru (Poczta Polska, Firma Przewozowa) sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
  7. Dowodem zakupu jest faktura lub paragon, który zostaje dołączony do zamówionego towaru.
  8. Złożenie zamówienia w sklepie jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży. W przypadku nieuzasadnionego braku odbioru paczki i nieuiszczenia opłaty (dotyczy przesyłki za pobraniem) klient ponosi koszty transportu w obydwie strony. Klient w takiej sytuacji powinien mailowo bądź telefonicznie powiadomić o rezygnacji z zamówienia w odpowiednim czasie, czyli jeszcze przed wysłaniem towaru do klienta.

III. Reklamacja i zwrot towaru od osoby prywatnej

  1. Klient ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni bez podania przyczyn składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie. Zwracany towar musi zostać odesłany w stanie idealnym, bez oznak używania oraz bez żadnych uszkodzeń. Towar zwracany należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane, oraz informację, o wyborze sposobu zwrotu należności. Pieniądze zwracane są w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Termin 14 dni nie dotyczy zakupów na firmę (z fakturą).
  2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres Fol-Simp ul.  ul. Suwalska 6/47 03-252 Warszawa Koszty wysyłki zostaną zwrócone nadawcy w przeciągu 7 dni roboczych. Do odsyłanego towaru należy dołączyć notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub umożliwi wybór innych produktów w tej samej kwocie w sklepie.

IV. Ochrona danych osobowych

  1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
  2. Jeśli klient składając zamówienie zgodzi się na otrzymywanie treści promocyjnych jego dane (adres e-mail oraz imię) będą wykorzystywane również w celu wysyłania takich informacji.
  3. Dane osobowe w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).

V. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowanie zamówień między sklepem a klientami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd.